У Полтаві планують створити єдиний дизайн для сітілайтів та білбордів

Міська влада пропонує підприємцям розробити дизайн для конструкцій зовнішньої реклами.

Про це повідомляє 25 травня пресслужба Полтавської міської ради.

24 травня під час наради в комунальній організації «Інститут розвитку міста» запропонували створити певний дизайн для зовнішньої реклами:

  • єдиний системний підхід до їх зовнішнього вигляду, пофарбувати їх в один колір і не розміщувати додаткових наліпок;
  • сегментувати місто на три зони для розміщення реклами;
  • закопати в землю бетонні конструкції;
  • конструкції, які неможливо закопати, оформлювати декоративно.

Перша зона вважатиметься історичною частиною міста, де підприємці мають облагородити конструкції до кінця року. У другій зоні пропонують завершити облаштування до кінця 2022 року, а в третій – до 2024 року.

Керівник КП «Полтава-сервіс» Денис Поліщук запропонував пофарбувати конструкції в сірий колір. Але протягом 3 тижнів міська влада прийматиме пропозиції від підприємців щодо оформлення зовнішньої реклами.

Заступник міського голови з питань ЖКГ Євген Ричка розповів, що цьогоріч кількість білбордів, сітілайтів та призматронів зменшать на 20 %. Відповідний графік підприємці повинні подати до кінця наступного тижня.

Подякуй автору!

Сподобалась стаття? Mожеш подякувати автору гривнею.

Єгор Рудь

Ще з рубрики: "Соціум"

Останні публікації

Обговорення

Написати коментар