Модель надійшла до продажу в 1997 році, спочатку не викликавши ентузіазму. Утім згодом мешканці Європи й особливо України сповна оцінили переваги невибагливого автомобіля і почали його розкуповувати. Основна принада — значна економічність, адже недороге технічне обслуговування та доступні автозапчасти Ланос є вигідними для сімейного бюджету.

Огляд автомобіля

Авто виготовляли на заводах у Кореї, Польщі, Єгипті та в Україні. З розвитком технологій популярність моделі дещо знизилась, а обсяги виробництва скоротилися. Наразі його випускають на Запорізькому автомобілебудівному заводі, причому повний цикл.

Це національна гордість, але якість збірки відверто жахає людей, звичних до лакованої досконалості європейських конкурентів. На перший погляд авто цілком сучасне, проте кузов схильний до появи іржі, а лакофарбове покриття часто обсипається.

З іншого боку, машина оснащена надійним двигуном з пробігом до 500 тис. км. без капітального ремонту, а також має низьку вартість технічного обслуговування. Це важлива перевага для більшості сімей.

Модель випускають у кузові хетчбек, седан і навіть у формі автофургону. Є кілька варіантів моторів і коробок передач, але суттєвої різниці між ними немає.

На Lanos пропонується безліч деталей. Можна знайти оригінальні запчастини та аналоги, які можуть бути якіснішими та надійнішими. Все завдяки тому, що за конструкцією машина схожа на деякі інші автомобілі.

Дизайн

Для підтримки авто в нормальному стані достатньо вчасно проходити регулярний технічний огляд і обовʼязково проводити антикорозійну обробку кузова. При невеликій вартості власник отримує:

  • електричні склопідйомники;
  • наявність кодниціонера;
  • зручні крісла з тканинною оббивкою;
  • місткий салон.

Це нехарактерно для автівок подібного рівня, хоча й не дотягує навіть до середнього класу комфорту. Салон чутливий до механічних пошкоджень.

Висновки

Ланоси бувають різні, і це доволі помітно. При загальному зовнішньому вигляді якість збірки українських моделей значно занижена. Тому поціновувачі женуться за рідкісними польськими версіями, виробництво яких уже зупинене. Модель переважно можна зустріти на вторинному ринку і поступово вона втрачає популярність. Це логічно, адже зʼявляються вже більш укомплектовані аналоги.

Андрій Горб

Ще з рубрики: "Користь"