«Київстар» повідомляє про аварію — постраждалим компенсують відсутність зв‘язку: оновлено

26 квітня увечері у мобільної мережі «Київстар» виникли збої у сервісах, через що абоненти не змогли додзвонитися за набраними номерами.

Так, наприклад, кореспондент «Полтавської Хвилі» спробував зателефонувати до іншого абонента «Київстар», проте почув, що «цей номер недійсний».

Своєю чергою, представники «Київстару» пишуть у соцмережі Twitter, що збої виникли через аварію на сервісах, і зараз спеціалісти уже лагодять несправності.

На додаток «Київстар» обіцяє компенсацію абонентам, які постраждали від збою.

«В ніч з 26 на 27 квітня в роботі інформаційних систем Київстар відбувся тимчасовий збій, через що у частини клієнтів спостерігалися короткострокові обмеження в роботі голосових послуг. Наші технічні спеціалісти доклали максимальних зусиль, щоб розв'язувати цю проблему якомога швидше. Адже ми розуміємо важливість зв’язку в цей непростий час. Вже протягом кількох годин сервіси у клієнтів знову почали працювати. У якості компенсації ми надамо нашим клієнтам, хто відчув проблему, додаткові пакети послуг у вигляді хвилин для дзвінків на інші мережі або гігабайти інтернету», — зауважили представники «Київстару».

Нагадаємо, що в інформаційному потоці, важливо не розпорошуватись на сотні джерел, аби зберігати спокій. Ми замість вас моніторимо всі офіційні джерела та оперативно збираємо в одному місці всю найсвіжішу та перевірену інформацію:

Не забудьте також підписатись на наш телеграм-канал, у якому ми даємо тільки важливу інформацію про перебіг війни.

Ярослава Фоніна

Ще з рубрики: "Соціум"