Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» запрацює офлайн

З 5 квітня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» почне працювати офлайн.

poltavska-khvilia_xcwi/RvHPNCs7R.jpeg

Прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюватиметься за таким графіком:

  • понеділок – четвер — з 08:00 до 17:00;
  • п'ятниця — з 08:00 до 16:00;
  • субота і неділя — вихідні.

Щодня із 12:00 до 13:00 прибиратимуть та дезінфікуватимуть приміщення абонентської служби. На цей час прийом споживачів не проводитиметься.

На вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками. До  приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в захисній масці з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).

Дозволятиметься одночасне перебування 5 відвідувачів.

Як повідомляє «Полтаватеплоенерго», для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть у робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби на номер (0532) 510-455.

Нагадаємо, що в інформаційному потоці, важливо не розпорошуватись на сотні джерел, аби зберігати спокій. Ми замість вас моніторимо всі офіційні джерела та оперативно збираємо в одному місці всю найсвіжішу та перевірену інформацію:

Не забудьте також підписатись на наш телеграм-канал, у якому ми даємо тільки важливу інформацію про перебіг війни.

Ярослава Фоніна

Ще з рубрики: "Соціум"

Останні публікації

Обговорення

Написати коментар