Кабмін розгляне петицію про маркування товарів спонсорів тероризму рф
Президент Зеленський доручив Кабінету Міністрів розглянути петицію про маркування товарів та брендів, які продовжують свою діяльність в Росії.
29 грудня петицію про обов'язкове маркування товарів від брендів-спонсорів російського тероризму оприлюднив Юрій Гудименко. Петицію підтримали понад 30 тисяч користувачів.
Автор петиції повідомив, що він отримав відповідь від Офісу Президента:
«Із запізненням, але отримав відповідь від Офісу Президента України щодо петиції по маркуванню товарів брендів, які залишились працювати у Росії й наповнюють російський бюджет, тобто фінансують вбивства українців. Як я і прогнозував в інтерв‘ю, це питання передано на розгляд Кабінету Міністрів України. Я, зі свого боку, готовий долучатися до розробки необхідних проєктів, про що поінформую листом пана Дениса Шмигаля».
Юрій Гудименко в петиції закликав до обов'язкового маркування товарів тих брендів, які досі переважають на полицях українських магазинів, але при цьому залишаються і на ринку рф.
До таких компаній, зокрема належать відомі бренди, а саме: Alfred Ritter GmbH & Co. KG, Avon Products, Inc., Barilla Holding S.p.A., Bonduelle Group, Colgate-Palmolive Company, HiPP GmbH & Company Vertrieb KG, Hochland AG, Johnson& Johnson, Lactalis, Mondelez International, Inc, Nestlé S.A., Perfetti Van Melle, Procter & Gamble Company, Red Bull GmbH, Société Bic S.A., Unilever plc, Yves Rocher та інші.
«Зберігаючи присутність на російському ринку, бренди такого масштабу є важливим джерелом економічних ресурсів, котрі держава-агресор використовує для здійснення звірств та геноциду, спрямованих проти мирних українців», – йдеться у зверненні.
Автор пропонує зобов’язати магазини, в тому числі торговельні мережі, розміщувати товарів від брендів-спонсорів російського тероризму в окремій відведеній для цього зоні, з обов’язковим нанесенням інформаційних позначок навколо зони продажу про походження такого товару та про компанію виробника.
Помітки про співпрацю з країною-агресором на товарі мають наносити на лицьову сторону товару великими літерами червоного кольору.
Основні вимоги петиції:
- зобов'язати компанії, які продовжують працювати на ринку рф, позначати свої товари помітками про співпрацю з країною-агресором;
- наносити маркування на лицьову сторону товару, щоб люди могли відразу його помітити;
- зобов'язати магазини, супермаркети та інші точки продажу позначати товари від постачальників, які співпрацюють з росією.
Подякуй автору!
Сподобалась стаття? Mожеш подякувати автору гривнею.