Полтавці можуть проголосувати за маркування брендів, які продовжують фінансувати росію
На сайті електронних петицій до президента з'явилося звернення, автор якого закликає до обов'язкового маркування товарів від брендів-спонсорів російського тероризму.
Про це стало відомо із сайту електронних петицій. Станом на ранок петицію підписала 881 людина. Її 29 грудня оприлюднив Юрій Гудименко.
Автор петиції закликає до обов'язкового маркування товарів тих брендів, які досі переважають на полицях українських магазинів, але при цьому залишаються і на ринку рф.
За словами Гудименка, до таких компаній, зокрема належать відомі бренди, а саме: Alfred Ritter GmbH & Co. KG, Avon Products, Inc., Barilla Holding S.p.A., Bonduelle Group, Colgate-Palmolive Company, HiPP GmbH & Company Vertrieb KG, Hochland AG, Johnson& Johnson, Lactalis, Mondelez International, Inc, Nestlé S.A., Perfetti Van Melle, Procter & Gamble Company, Red Bull GmbH, Société Bic S.A., Unilever plc, Yves Rocher та інші.
«Зберігаючи присутність на російському ринку, бренди такого масштабу є важливим джерелом економічних ресурсів, котрі держава-агресор використовує для здійснення звірств та геноциду, спрямованих проти мирних українців», – йдеться у зверненні.
Основні вимоги петиції:
- зобов'язати компанії, які продовжують працювати на ринку рф, позначати свої товари помітками про співпрацю з країною-агресором;
- наносити маркування на лицьову сторону товару, щоб люди могли відразу його помітити;
- зобов'язати магазини, супермаркети та інші точки продажу позначати товари від постачальників, які співпрацюють з росією.
Ознайомитися детальніше зі зверненням та підписати петицію можна тут.
Подякуй авторці!
Сподобалась стаття? Mожеш подякувати авторці гривнею.