KNOCK KNOCK KNOCK: до вас стукає прем’єра нового фільму Ш’ямалана (краще не відчиняти!)
2 лютого в українських кінотеатрах відбулася прем’єра американського апокаліптичного фільму жахів від режисера М. Найт Ш’ямалана «Стукіт у двері». За сюжетом чи то фільму жахів, чи скоріш детективного трилера, подружня пара чоловіків Ерік і Ендрю з донькою відправляються на вікенд за місто.
Ніщо не віщує біди, поки четверо незнайомців із жахливим попередженням про апокаліпсис не порушують їхній відпочинок. Ба більше, вони впевненні, що саме ця сім’я може врятувати людство та світ в цілому. Як? Все просто — один із членів родини має вбити іншого. Якщо вбити себе, або хтось інший вб’є одного з них — апокаліпсис не відступить.
З такою карколомною та маніакальною ідеєю зав’язується сюжет навколо героїв. Наче початок інтригує, напруження наростає… Але що далі в ліс, тим більше хмизу. Режисеру дійсно вдалося поселити певну напругу та інтригу на початку фільму, але далі події відбуваються, наче сценарій писався з температурою 42,3°C.
З позитивного — непогана акторська гра тих самих «вершників апокаліпсиса», яких зіграли Дейв Батіста («Вартові галактики», «Дюна»), Руперт Ґрін (франшиза про Гаррі Поттера), Еббі Куінн («Маленькі жінки, «Після весілля») та Ніккі Амука-Бьорд («Костюм», «Історія Девіда Коперфілда»).
Щоб не псувати й без того абсурдний сюжет та не спойлерити, після перегляду хочеться поставити режисеру, а за сумісництвом, автору сценарію та продюсеру Ш’ямалану одне єдине питання: ШОБ ШО??
Є непогана зав’язка у дусі «Забавних ігор» Міхаеля Ганеке, є гарні актори, які впорались зі своїми ролями й навіть наче віриш у їхні переживання… Але загальна ідея та концепція наче із пальця висмоктана. Усі дії та, особливо, фінал розчаровують глядача.
На виході із зали тільки й було чутно головне питання вечора: ШОБ ШО?
Інтрига була й інтриги немає. Навіть головні герої, яких прекрасно зіграли Джонатан Ґрофф і Бен Елдрідж під кінець майже не викликають жодної емпатії, а головна ідея у стилі «Вибору Софі» провалюється з тріском.
Не знаю, що саме не так з режисером, який колись нам подарував такі захопливі та яскраві стрічки, як «Шосте відчуття» та «Спліт», але з роками він презентує нам дедалі гірші й гірші стрічки.