Підприємець викупить «Фарго Сістемс», щоб зберегти у Полтаві Е-квиток

Після кількох місяців невизначеності щодо долі Е-квитка у Полтаві, до міської ради неочікувано звернувся підприємець, трейдер Сергій Веренкіотов з пропозицією викупити «Фарго Сістемс» і передати 1/4 у власність міста. Наразі триває процес купівлі-продажу.

poltavska-khvilia_xcwi/KEBsBTtIR.jpeg

Про це 30 січня під час брифінгу розповіла пані секретар Полтавської міськради Катерина Ямщикова:

«Питання електронного квитка звучить як одне з пріоритетних у сфері транспорту. Всі розуміють, чому до "Фарго" є питання, я не повторюватимусь. Зараз є два шляхи: або ми розриваємо договір, це очевидна історія, до якої ми йшли. Але вона відкине місто на кілька років назад і доведеться перейти на "білетик". Розірвання договору потягнуло б за собою судові справи, а доки місто судиться, нових партнерів ми не знайшли б. Ми розуміли, що нам треба залишити квиток, і водночас розірвати відносини з "Фарго"».
poltavska-khvilia_xcwi/0Jas-TpIR.jpeg
Катерина Ямщикова. Фото: "Полтавська хвиля"

На допомогу міській владі неочікувано прийшов підприємець Сергій Веренкіотов, який запропонував викупити «Фарго» і стати гарантом перезавантаження транспортної системи й теми електронного квитка зокрема. Він готовий на 1 гривню віддати 1/4 «Фарго» у власність міста, щоб міська влада мала повний доступ до внутрішніх процесів і була співвласником цієї компанії.

«Я трейдер, багато подорожую. Де б я не був, завжди намагаюся скористатися громадським транспортом. І коли я почув, що наша влада прийшла з "Фарго" з тупик, я запропонував пані Катерині викупити цю компанію, якщо не дасть можливість місту не відкотитися назад», — розповів підприємець.
poltavska-khvilia_xcwi/hFe_-TtIg.jpeg
Сергій Веренкіотов. Фото: "Полтавська хвиля"

Наразі триває процес купівлі-продажу. Сума викупу — комерційна таємниця.

«Що б вони не пропонували, до даної компанії немає довіри. Місто не може викупити його самотужки, називалися дуже великі суми. І умови, які склалися з "Фарго", з тим шлейфом, з тими схемами, місто не влаштовують. Новий власник — єдине, що врятує місто у цій історії», — додала Катерина Ямщикова.

Сергій Веренкіотов також розповів, що планує частково оновити робочий колектив, аби позбутися корупційного шлейфу.

Досвід Миколаєва

Тим часом у Миколаєві запроваджують іншу систему оплати проїзду. Оплата за QR-кодом діє в комунальному електротранспорті Миколаєва з 22 грудня минулого року. Квиток у трамваях та тролейбусах коштує 7 грн і діє впродовж години, тобто пасажир може здійснити пересадку, додатково не сплачуючи за проїзд. Про це «Миколаївелектротранс» розповів в інтерв'ю Назарію Никончуку, автору спільноті «Транспорт Полтави».

Реалізував таку систему в Миколаєві Monobank. Це безкоштовно для всіх охочих міських адміністрацій, потрібно лише звернутися. Банк також гарантує підтримку у разі виникнення проблем чи несправностей. Важливо, що Monobank бере 1,3% комісії з кожного квитка, тоді як «Фарго» наразі забирає собі майже 10%. Можливо, умови договору зміняться з приходом нового керівництва.

За такою системою купити можна одразу кілька квитків, наприклад на компанію людей. Це зручно, бо не потрібно кожному окремо оплачувати. Підробити квиток неможливо. Його наявність можуть перевіряти кондуктори, контролери чи водії.

Подякуй авторці!

Сподобалась стаття? Mожеш подякувати авторці гривнею.

Валерія Литвин
Єгор Рудь

Ще з рубрики: "Новини"

Останні публікації

Обговорення

Написати коментар