"Почуй мене". У Гадячі особам з інвалідністю допомагатимуть перекладачі жестової мови

Громадська організація "Громадських рух "Соціальна єдність" та Міністерство соціальної політики України презентували спільний соціальний проєкт "Почуй мене", який покликаний полегшити комунікацію нечуючих людей з органами державної влади та сприятиме їх соціальній інтеграції.

Про онлайн сервіс "Почуй мене"

Проєкт "Почуй мене" буде надавати послугу перекладача жестової мови в онлайн-режимі під час звернень нечуючих громадян до Міністерства соціальної політики через "Гарячу лінію" 15-39.

Унікальність проєкту полягає у тому, що заявники зможуть отримувати адаптовані пояснення до офіційної відповіді у вигляді відеолиста, записаного сурдоперекладачем. Враховуючи те, що більшість нечуючих мають проблеми зі сприйняттям текстів, новий сервіс значно спростить та полегшить процес комунікації при отриманні нечуючим будь-яких державних послуг.

Як оформити звернення

Для оформлення звернення жестовою мовою потрібно перейти за посилання: https://bit.ly/30ZdIJo, та натиснути на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

poltavska-khvilia_xcwi/mVObHBwGg.png

Заповнити: ім’я, номер телефону, електронну пошту, ввести код активації та очікувати на підключення перекладача жестової мови.

poltavska-khvilia_xcwi/ZmpbHBwMg.png
poltavska-khvilia_xcwi/pYtbHfwGg.png

Яку інформацію можна отримати

  • про субсидію від держави;
  • про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
  • про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
  • як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
  • про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
  • як оформити грошові виплати при народженні дитини;
  • про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

"Гаряча лінія" – це механізм, який дозволяє оперативно розв'язувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють у відповідні органи державної влади для розв'язання питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на "гарячу лінію" з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.

Подякуй автору!

Сподобалась стаття? Mожеш подякувати автору гривнею.

Віталій Улибін

Ще з рубрики: "Соціум"

Останні публікації

Обговорення

Написати коментар