Скандальна реклама жіночих ділових костюмів сколихнула мережу

Відомий нідерландський бренд чоловічих костюмів Suitsupply запустив дочірній бренд Suistudio, що спеціалізується на жіночих ділових костюмах.

Для старту в соціальних мережах запустили кампанію #nodressingmen, спрямовану проти об'єктивації жінок.

poltavska-khvilia_xcwi/P8T1mpv7R.jpeg

Рекламна кампанія #nodressingmen створена до відкриття магазину Suistudio в Нью-Йорку в кінці жовтня. На фото повністю одягнена модель позує в модних брючних костюмах, в той час як чоловіки-моделі грають роль красивих частин тіла.

poltavska-khvilia_xcwi/V_FBipD7R.jpeg

Чому це заслуговує на увагу?

Тут все просто, зазвичай оголеними в рекламі, кіно, кліпах чи модельному бізнесі ми бачимо жінок. А люди без одягу, поруч з одягненими людьми відчувають себе більш вразливими, беззахисними і залежними.

Недаремно в давнину раби майже не одягалися. Тоді як статусність людини можна було визначити по кількості одягнених речей.

poltavska-khvilia_xcwi/sln8ipv7R.jpeg

Через масштабність таких зображень жінок оцінюють по зовнішності, прирівнюючи їх цінність до їх сексуальної привабливості. Це призводить до серйозних психологічних наслідків: бум булімії і анорексії, постійне невдоволення собою і залежність від пластичних операцій, розлади харчової поведінки і, як наслідок, ожиріння, депресії, занижена самооцінка, почуття провини, сорому, страху і відрази по відношенню до себе, так як відповідати всім стандартам краси складно, дорого і часто болісно.

poltavska-khvilia_xcwi/a3jEmpvng.jpeg

Очевидно, що об'єктивації зручно і вигідно використовувати для просування товарів і послуг, так як залякана і незадоволена собою жінка купить все, що завгодно – і навіть крем від целюліту – щоб отримати статус, повагу і увагу суспільства.

poltavska-khvilia_xcwi/YmU8mtvng.jpeg

Таким чином, бренд Suistudio за допомогою прикладу «навпаки» показав, наскільки безглуздо, абсурдно і антигуманно виглядає звична нам картина світу, в якій напівоголена молода дівчина під руку з чоловіком в діловому костюмі не викликає навіть подиву.

Подякуй авторці!

Сподобалась стаття? Mожеш подякувати авторці гривнею.

Катерина Ткаченко

Ще з рубрики: "Соціум"

Останні публікації

Обговорення

Написати коментар