Скандальна реклама жіночих ділових костюмів сколихнула мережу

Відомий нідерландський бренд чоловічих костюмів Suitsupply запустив дочірній бренд Suistudio, що спеціалізується на жіночих ділових костюмах.

Для старту в соціальних мережах запустили кампанію #nodressingmen, спрямовану проти об'єктивації жінок.

Рекламна кампанія #nodressingmen створена до відкриття магазину Suistudio в Нью-Йорку в кінці жовтня. На фото повністю одягнена модель позує в модних брючних костюмах, в той час як чоловіки-моделі грають роль красивих частин тіла.

Чому це заслуговує на увагу?

Тут все просто, зазвичай оголеними в рекламі, кіно, кліпах чи модельному бізнесі ми бачимо жінок. А люди без одягу, поруч з одягненими людьми відчувають себе більш вразливими, беззахисними і залежними.

Недаремно в давнину раби майже не одягалися. Тоді як статусність людини можна було визначити по кількості одягнених речей.

Через масштабність таких зображень жінок оцінюють по зовнішності, прирівнюючи їх цінність до їх сексуальної привабливості. Це призводить до серйозних психологічних наслідків: бум булімії і анорексії, постійне невдоволення собою і залежність від пластичних операцій, розлади харчової поведінки і, як наслідок, ожиріння, депресії, занижена самооцінка, почуття провини, сорому, страху і відрази по відношенню до себе, так як відповідати всім стандартам краси складно, дорого і часто болісно.

Очевидно, що об'єктивації зручно і вигідно використовувати для просування товарів і послуг, так як залякана і незадоволена собою жінка купить все, що завгодно – і навіть крем від целюліту – щоб отримати статус, повагу і увагу суспільства.

Таким чином, бренд Suistudio за допомогою прикладу «навпаки» показав, наскільки безглуздо, абсурдно і антигуманно виглядає звична нам картина світу, в якій напівоголена молода дівчина під руку з чоловіком в діловому костюмі не викликає навіть подиву.

Подякуй авторці!

Сподобалась стаття? Mожеш подякувати авторці гривнею.

Катерина Ткаченко

Ще з рубрики: "Соціум"