Загадкова чаша, неіснуючий міст та дерева з гармати: як виглядає лого Полтавщини
На Полтавщині презентували нове лого. Після нашумівшої Полтавщини птуристичної – це друга спроба. У ОДА говорять, що працювали над розробкою Lampa agency. І при цьому враховували побажання громадськості та дизайнерів.
Яким вийшов логотип і як він виглядає на карті лого України – розібралася «Полтавська хвиля».
Історія створення лого Полтавщини
Минулорічний логотип викликав шквал незадоволення серед громадськості. Дизайнер Святослав Келим-Золотайко прокоментував у себе на сторінці це так:
«Сьогодні презентували туристичний бренд Полтавщини. В той час коли цього місяця оприлюднили офігєнну, якісну, універсальну і сучасну візуальну айдентику Черкащини, ми маємо те, що маємо. Поки скажу, що це дуже банально. Моя Полтавщина глибша і несе сенси, які не стільки поверхові, скільки візійні. Скільки можна в лоб розміщувати галушки, Гоголя, рушники? Полтавщина Птуристична. Занавєс».
Однак, торішній логотип став таким популярним, що мережа майоріла незліченною кількістю мемів.
Але минув рік. Картинка змінилася. А краще ніж дизайнери про розробку власного лого нам навряд чи хто росповість. Тому кореспонденти «Полтавської хвилі» зателефонували до LAMPA AGENCY, аби довідатися:
- Як довго створювали лого?
- Скільки людей працювали над розробкою?
- Чи несе кольорова гамма якесь сенсове навантаження, чи кольори обрали хаотично?
- Яку кількість людей опитали перед створенням лого (громадські активісти, пересічні жителі і все таке)?
- Що означає чаша?
- Який гонорар за роботу отримала агенція.
На жаль, редакції не вдалося отримати відповіді на питання. Пані, по той бік слухавки запитала, яка мета нашого інтересу. А потім сказала, що інформацією вона не володіє, контактами власне розробників не ділиться і взагалі їй треба порадитися з іншими, чи можна коментувати інформацію.
Після повторного дзвінка на мобільний нам ніхто не відповів. Але ми не шукаємо легких шляхів – на дзвінок, що надійшов зі стаціонару відповіли одразу. Щоправда на наші питання так і не зреагували. Послалися на зайнятість директора, а мовляв, прокоментувати може лише він.
Наразі лого Полтавщини має такий вигляд:
До слова, дизайн Полтавщини туристичної нагадує дизайн фестивалю Meridian Poltava. Можливо, профі черпали натхнення з екосумок та футболок учасників фесту? Адже на них, зверху тіней полтавок і полтавців, теж майорять архітектурні пам'ятки.
А поки наші кореспонденти шукають історичні витоки Чаші – ділимося з вами не менш цікавими логотипами.
Що там у сусіда?
Відомо, що кожен з нас перед тим як показати себе оцінює інших. Тому, до вашої уваги візитівки українських міст.
Чернівці: унікальність в розмаїтті
Сурмач грає на трубі мелодію «Марічки», видніються обриси університету і ратуші. Помаранчевий, блакитний та червоний кольори з додаванням фіолетового символізують щастя, благополуччя, радість відпочинку.
Чернігів: місто легенд
Клубок, в якому переплелися історія, легенди, природні багатства. Їх символізують обриси храму, меча, хвилі річки й силует ченця.
Київ: місто, де все починається
Київ асоціюється з каштанами. Чотири літери розміщені на різнокольорових фігурках. Блакитна символізує Дніпро, зелена – каштан. Жовтий купол означає верхівки православних храмів, а червоне серце – сучасний розвиток міста.
Рівне для кожного
У ньому зашифровані символ міста – срібна брама, вишита зірка, графічне зображення ялинки (парки теж є візитівкою міста), перехрестя.
Черкащина – місце сили
Козацький прапор, літери з літописів, хвилі й трипільські кола стали основою візуального стилю Черкащини.
І наостанок, бренд міста – візитівка, те, що відрізняє його від інших. Міста постійно конкурують у боротьбі за туриста. А для туристів завжди важливі легенди, гастротуризм, популярні локації. Саме тому брендування має бути добре продуманим – від історії, туристичної привабливості до сувенірної продукції. Це не лише лого – це одна ідея, яка об'єднує місто і цінності його мешканців.
Подякуй авторці!
Сподобалась стаття? Mожеш подякувати авторці гривнею.