«АТ «Полтавагаз» обмежив доступ до структурних підрозділів — як тепер бути

Із 15 квітня «Полтавагаз» посилив обмежувальні заходи через карантин в усіх структурних підрозділах.

Для відвідування зачинені служби обліку розподілу природного газу та обслуговування споживачів, йдеться на фейсбук-сторінці підприємства.

Свої питання споживачі можуть вирішити в телефонному режимі, без особистого контакту (номери телефонів абонвідділів по районах можна знайти за посиланням). Сall-центр працює у звичному режимі, безкоштовний номер: 0800 308 104 (щоденно з 8:00 до 20:00).

Окрім цього, за консультацією можна звернутися на офіційний сайт (poltavagaz.com.ua). Відповіді надають у розділі «Питання-відповідь», або у приватних повідомленнях на сторінці «АТ «Полтавагаз» у соціальній мережі Facebook.

Для передачі показників лічильників газу, перегляду нарахувань та електронних рахунків і звірки платежів за послуги з розподілу природного газу, можна скористатися зручними онлайн-сервісами: особистими кабінетами споживачів, чат-ботами у популярних месенджерах Viber і Telegram.

Надіслати офіційні заяви та звернення можна:

- на поштову адресу: 36000, м. Полтава, вул. В. Козака, 2-А;

- на електронну адресу: kancelyariya@poltavagaz.com.ua (звернення розглядаються лише з повною інформацією про споживача, заяви — тільки відповідно оформлені, з повною інформацією про споживача, його підписом, відскановані або сфотографовані у гарній якості на білому фоні);

- залишивши у спеціальній скриньці для кореспонденції, розташованій при вході до головного управління «АТ «Полтавагаз»

Ще з рубрики: "Соціум"