До кінця червня транспорт Полтави планують обладнати валідаторами

До завершення червня у Полтаві планують встановити валідатори для проїзду. А з липня, наявність електронних квитків анонсували у всіх видах громадського транспорту.

poltavska-khvilia_xcwi/21mWeNjnR.jpeg

Про це повідомили на сайті міськради.

Так, центральний пункт продажу електронних квитків на сьогодні – вул. Гоголя 12, а до кінця червня будуть відкриті у всіх районах міста.

Окрім того в Полтаві, ймовірно, може з'явитися три види транспортних карт:

  • Гаманець
  • Комунальний проїзний
  • Єдиний проїзний

Гаманець – знижка 1 грн в тролейбусах та в приватних автобусах. Діятиме пересадка на всіх видах транспорту 35 хв.

Комунальний проїзний – 60 поїздок по 8,50 грн в тролейбусах та в комунальних автобусах. Термін дії 30 днів. Діє пересадка тільки на комунальному транспорті 35 хв.

Єдиний проїзний – 60 поїздок по 10 грн в усіх видах транспорту. Термін дії 30 днів. Діятиме пересадка на всіх видах транспорту 35 хв.

Пересадка. Час пересадки починає діяти з моменту валідації (списання коштів за поїздку з транспортної картки) і закінчується через 35 хв. Якщо за цей час пасажир робить пересадку в інший транспортний засіб, то при повторній валідації, кошти з його транспортної картки списуватись не будуть.


Раніше ми писали, що виконком у Полтавській міськраді провели «за спинами» журналістів.

Катерина Ткаченко

Ще з рубрики: "Новини регіону"

Останні публікації

Обговорення: 1 коментар

Написати коментар
  • К
    Костянтин
    10 черв.
    Цікаво, що позитивного отримали полтавці в результаті прийнятого виконкомом рішення? Досі залишається невідомим план розвитку громадського транспорту в місті і роль комунального транспорту в цьому процесі. Досі залишилася невідомою реальна собівартість проїзду. Досі в руках приватних структур знаходиться контроль за діяльністю перевізників і міська рада не має альтернативи при перевірці розрахунків тарифу від перевізників, тому галас, що хтось щось перевірив, установив чи щось інше - тільки імітація бурхливої діяльності. Досі умови проведення тендерів не передбачають наявності у перевізника власного транспорту та реальної майнової відповідальності за порушення умов договору. Досі перевізник отримує від громади в безкоштовне користування транспортну та пішохідну інфраструктуру міста і безкоштовне користування маршрутом перевезення, в той час коли Громада несе витрати на утримання інфаструктури міста. Досі безпека експлуатації рухомого складу пасажирського транспорту залишається поза увагою влади. Досі маршрути руху громадського транспорту не відповідають попиту полтавців. Так що ж тоді змінилося? Змінився лише порядок сплати за проїзд. Завдяки турботі виконавчого комітету та за підтримки старост ОТГ, які не впливають на міські перевезення, яких не цікавіть результат іх діяльності, полтавці отримали на утримання приватний та комунальний бізнес з міських пасажирських перевезень. Будь які сервіси розраховані на отримання додаткових надходжень за рахунок громадян які не мали можливості в повній мірі скористатися оплаченим заздалегідь сервісом. Тепер замість скандального підвищення тарифу є можливіст змінювати опції: кількість поїздок, час на пересадки, час використання карток і ще щось. Цікаво яким чином будуть здійснюватись взаєморозрахунки між перевізниками та перевізниками з комунальним підприємством? Хто і яким чином це буде контролювати? який фінансовий результат планує отримати міська влада від запровадженої системи? Так що ж таки отримала Полтавська Громада від діяльності чиновників, яким сплачує заробітну плату, у напрямку вирішення проблем з перевезенням пасажирів у міському транспорті, невже тільки додаткові витрати?
    Відповісти