Є абсолютно все — у Полтаві відкрився оновлений «Епіцентр» (фото)
31 липня. Десята година ранку. Під дверима оновленого торговельного центру «Епіцентр» вже зібралася черга. Усі чекають відкриття. Поки двері зачинені - оглядаємо фасад. Звичного синьо-білого дизайну немає. Натомість єкстер'єр ТЦ доповнили вхідними групами кольору графіту та повністю прозорими скляними вітринами.
Як часто трапляється на масштабних заходах, довелося трохи зачекати, хоча було видно — організатори докладають усіх зусиль, щоб усе було за планом. Утім нетривале очікування тільки підігрівало азарт та цікавість людей, які увесь час очікування заглядали через скло і намагалися роздивитися магазин хоч на відстані. Ми показали посвідчення охороні та попросилися всередину, щоб відзняти відкриття з залаштункового боку. За словами охоронців, перші відвідувачі почали з'являтися ще о сьомій ранку. Багатьом натерпілося першими побачити новий магазин.
О пів на одинадцяту двері нарешті відчинилися, і люди поспішили всередину.
«Я хочу привітати відвідувачів, привітати команду з відкриттям інноваційного торговельного центру мережі «Епіцентр» в Україні. Ми збільшилися майже на 70%, кількість асортименту виросла у декілька разів. На полицях представлено більше 200 тисяч найменувань товарів. Представлені найсучасніші марки, — розповідає директорка Наталія Воронюк, — Раді всім, завітайте до нас. Ми святкуємо два дні. І обидва дні будемо розігрувати сертифікати на 150 тисяч гривень. Ми дуже вдячні нашим покупцям, які проходили з нами цю перебудову.
За словами пані Наталії, перебудова відбулася дуже швидко. Проєкт підписали 6 січня 2021 року, 20 травня вже зробили перші кроки у новобудові «Епіцентру», а 31 липня вже відкрилися повністю. За її словами, були такі, що не вірили у вчасне відкриття, у те, що команда підготує все до кінця липня. Утім, каже, тут звикли дивувати і доводити свою першість.
Прямо на вході облаштували місце для проведення розіграшу: сьогодні перші 1000 покупців з чеком на понад 1500 гривень гарантовано отримують подарунки. Також сьогодні та завтра ввечері на власників чеків від 1500 грн очікує ще один приємний сюрприз. О 21:00 серед них розіграють грошові сертифікати на загальну суму 150 тисяч гривень.
Протягом першої години покупці вже почали отримувати подарунки. Так, пані Ірина виграла морозильну камеру.
«Приїхали в «Епіцентр» за телефоном. Чоловік якраз подарував мені гроші на день народження. Як купили телефон, вирішили віднести чек ще й в пункт розіграшу. Там треба було витягнути із великої ємності папірець із назвою подарунку. Мені пощастило, я отримала морозильну камеру. Так як таку вже маю, то другу подарую дітям», — розповіла полтавка Ірина.
«Епіцентр»: вигляд зсередини
Перше, що вразило — величезна кількість світла та яскравих вивісок, якими позначили не тільки відділи, та магазини shop in shop, а й окремі товари та торгові марки. З вулиці через скло цього не помічаєш, тому всередині перші пару хвилин здивовано кліпаєш і роззираєшся у всі боки.
Коли перший шок проходить, розумієш, що сам магазин наче переродився. Можливо, це через те, що компанія вперше відійшла від дизайну фасаду синього кольору з білими смугами. І тепер полтавський торговельний центр має темно-графітовий колір та відкриті вітрини. Це виглядає стильно і сучасно.
Коли звикаєш до вивісок та пройдешся торговим центром, то помічаєш ще дещо. Привабливішим став не тільки екстер'єр. У закладі значно зріс асортимент товарів, покращили і його викладку, а також торговельне обладнання. Розширення комплексу дало змогу збільшити асортимент товарів до 180 000 артикулів, а також представити нові інноваційні концепти торгівлі у форматі shop in shop (або магазин в магазині). Дуже порадувала сегментація товарів. Ну і власників домашніх улюбленців чекає великий сюрприз — відділ зоотоварів величезний.
За цим принципом в «Епіцентрі» працюють Центр техніки ЦЕ ТЕ, магазин дитячих товарів E.Pic, спортивний супермаркет Intersport, косметичний бутик MonCheri, зоомагазин Lapki, масштабна Галерея Деко, Центр Меблів та інші. Ще декілька магазинів відкрилися в оновлених та покращених форматах. Серед них Дім Води, All4Rest, Sleep-студія та Садовий Центр. Останній відійшов від формату промислового магазину з великими стелажами і високою стелею, до більш камерного бутикового формату. Він отримав новий фірмовий стиль і тепер нагадує світлу скляну галерею з багатьма квітами. Розташування товарів у Садовому Центрі також стало більш зручніше. Як зазначили самі покупці, завдяки цьому в Садовому центрі стало більш комфортно, тепло та затишно.
Якщо ж відвідувачі зголодніють під час покупок, можна завітати у великий продуктовий магазин Food Market, площею більше 2000 кв. метрів і з власним виробництвом. Словом, тепер у закладі можна купити не тільки холодильник, а й одразу наповнити його.
«Сьогодні тут гарні знижки. Ну а так ціни такі ж, як і всюди, не дорожче – це точно. Ми зайшли в «Епіцентр» просто подивитися, але не втрималися і вже скупилися у фуд-маркеті», — розповідає пані Марина.
Неподалік від неї, у відділі заморожених продуктів, вже зібралася невелика черга. Люди приглядалися до вітрин із рибою та іншими дарами моря й обирали, що подобається. Поруч чоловік із жінкою зважують пакет з креветками.
«У магазині дуже радує вибір. Класно, коли в одному місці можна купити все. Ми й так тут щотижня, але тепер будемо ще частіше», — розповів полтавець Ростислав.
Біля фуд-маркету знаходиться фуд-хол на 84 посадкових місця, оформлений в стилі «Полтавської битви» – однієї з найбільш відомих історичних подій, пов’язаних з містом.
Здавалося б, серед усіх цих відділів легко заблукати і не знайти те, за чим прийшов. Але ні, орієнтуватися стало легше: усюди розташовані дороговкази, зручна навігація, а назви кожного відділу тепер яскраво підсвічені.
Один із найголовніших плюсів, по всьому магазину можна ходити з одним візком. І потім – хоч ви придбали будівельні матеріали, квіти та продукти – за все можна розрахуватися на одній будь-якій касі. А особливо радітимуть власники банківських карток, які прийшли придбати не надто багато товарів - по всьому магазину зручно розташовані каси самообслуговування. Тож, коли у магазині велелюдно, можна не стояти в черзі на готівкову касу.
Біля однієї із кас ми зустріли полтавця Миколу. У його візку – сир, добриво, квіти у горщику та якесь будівельне приладдя. На його думку, через те, що в одному магазині тепер можна придбати все, «Епіцентр» тепер стане ще популярніший серед містян.
«Гарний магазин. Ціни такі ж, як і в інших магазинах. А на продукти – навіть дешевше. Дивився, що і банани, і лимони тут коштують менше. Ми все ще не обійшли, але те, що бачили – дуже подобається», — каже чоловік.
Багатенько людей і на центральному проході. Тут розгорнули шкільний ярмарок. В ТЦ є окремий магазин з канцтоварами, але для зручності майбутніх школяриків створили і таку локацію. Поспілкувались з відвідувачами. Говорять здебільшого прицінюються перед зборами у школу. Зараз же обирають рюкзак та дещо з канцтоварів наперед. Говорять докуповуватись теж повернуться сюди — адже на відміну від стихійних ярмарків тут не спекотно, та й ціни на шкільне приладдя радують.
«Епціентр»: вигляд ззовні
На яскравій «серединці» компанія не думає зупинятися. Як анонсують представники «Епіцентру», скоро яскравості побільшає ще й зовні: у вересні на фасаді ТЦ також встановлять величезні LED-екрани.
Сама будівля «Епіцентру» виросла ледве не вдвічі – їй добудували додаткові торгові приміщення та збільшили загальну площу ТЦ майже на 70%, до 43 500 кв.м. Для цього компанія придбала територію збанкрутілого супермаркету «Амстор».
Завдяки цьому вдалося не тільки розширити сам «Епіцентр», а й створити цілу Drive Арену площею 5700 кв. м. На неї можна заїхати прямо на авто, обрати, купити і завантажити товар, не заходячи всередину торговельного центру. Сьогодні ажіотажу ми тут не помітили, можливо й через те, що це перший такий формат у Полтаві і люди ще не встигли оцінити такий зручний формат покупок. Адже це дасть змогу робити купівлю швидше і набагато комфортніше. Ну і самі автолюбителі оцінять новий відділ товарів для машин і машинок.
Нагадаємо, компанія Епіцентр К - лідер українського ринку рітейлу з повністю вітчизняними інвестиціями. Торгова мережа компанії представлена в усіх регіонах України, налічує 66 торговельних центрів Епіцентр та 10 гіпермаркетів «Нова лінія», які щорічно відвідують майже 65 млн покупців.
Ми ходили по магазину замалим не 4 години і обдивились майже все. І можна впевнено сказати — відтепер у Полтавському епіцентрі є абсолютно все.
Повертаємось до магазину увечері. Зранку принагідно придбали додому необхідних товарів. Чек виявився прохідним за сумою для участі в розіграші сертифікатів. Тож, і репортаж продовжуємо і на виграш сподіваємося.
Людей зібралося чимало — у всіх помітний піднесений настрій. Цьому сприяє й динамічна музика і адреналін перед розіграшем. Зрештою ведучий починає. Пояснив усім умови: для отримання виграшу купон має бути правильно заповнений — головне щоб чітко було вказано прізвище та ім'я покупця і номер чеку, який має збігатися з тим, що є на руках в учасника акції.
Ведучий рандомно обирає з-поміж присутніх дітей, які крутять барабан лототрона та витягають купони. Спочатку невдача. Кілька купонів поспіль відкладаються в бік — учасників немає серед присутніх. Але удача зрештою посміхається жінці на ім'я Лідія. І вона відкриває марафон перемог сертифікатом на 2000 гривень.
Загалом розігрують п'ять сертифікатів по 2000 гривень, чотири — по 5000, два — по 10 000 і один номіналом у 25 000 гривень.
А у вас іще є час взяти участь у розіграші сертифікатів, який відбудеться сьогодні о 21:00. Взяти участь легко — придбати необхідних для дому та родини товарів на 1500 гривень. До 20:50 заповнити купон учасника на стійці адміністратора з вивіскою «Інформація» і ввечері прийти та дочекатись розіграшу. Організатори нагадують, що участь у розіграші беруть чеки за обидва акційні дні. Але, щоб отримати виграш, чек повинен бути при собі. До речі, отримати виграш можна не тільки особисто, адже чек можна передавати третім особам, тож на розіграш може піти хтось із родичів чи друзів.
Подякуй автору!
Сподобалась стаття? Mожеш подякувати автору гривнею.