У разі повного запровадження е-квитка, Полтавська громада щомісяця отримуватиме прибуток від 100 до 150 тис. грн.
Про це 30 квітня повідомив власник фірми «Фарго-сістемс» Сергій Веренкіотов.
Протягом двох тижнів компанія-оператор е-квитка планує доставити близько 20 валідаторів, щоб повністю покрити мережу громадського транспорту. Йдеться лише про переносні термінали, адже стаціонарні коштують дорожче, а кожен вид громадського транспорту потребує окремої системи.
«Під автобус одна система, а під тролейбус — інша. Я так розумію, що найближчим часом оголосять (транспортну, — ред.) мережу і тоді будемо розуміти, яке обладнання потрібне. Наразі розуміємо, що закупимо ту кількість валідаторів, які потрібно сьогодні, щоб система повністю запрацювала», — сказав Сергій Веренкіотов.
Секретарка Полтавської міськради Катерина Ямщикова зазначила, що наприкінці весни планують презентувати стратегію розвитку електронного квитка.
Веренкіотов каже, що ті стаціонарні валідатори, які планували встановити у тролейбусах, занадто громіздкі. Тому «Фарго-сістемс» замовило з Чехії нові, які фірма отримає через три місяці.
«Будемо вирішувати із транспортним відділом, скільки потрібно стаціонарних валідаторів. Це питання вирішуватимемо тільки після того, як будемо розуміти, яка буде транспортна мережа».
Власник «Фарго-сістемс» каже, що переносні валідатори працюють на акумуляторах слабкої ємкості. Втім компанія не купуватиме нові, більш потужні термінали, поки не розумітиме, який громадський транспорт їздитиме містом.
За словами начальника відділу транспорту Сергія Гладких, нині валідаторам забезпечені 114 одиниць комунального транспорту та 193 одиниці приватного.
Нагадаємо, що на попередній сесії місто отримало 24% власності компанії «Фарго-сістемс».
Подякуй автору!
Сподобалась стаття? Mожеш подякувати автору гривнею.