Полтавський випускник створив дрон для порятунку з-під завалів

Магістр «Комп’ютерної інженерії» Олексій Михайліченко розробив прототип універсальної гусеничної модульної платформи, яку можна використовувати для рятувальних операцій, розмінуванні територій та в промисловості.

Про це повідомили у Полтавській політехніці.

Модель адаптується під різні типи акумуляторів. Це буде корисно, враховуючи проблеми з енергопостачанням. Форма платформи побудована так, щоб можна було її використовувати у місцях, де часто-густо світла немає взагалі.

Дрон стане у нагоді при відновленні зруйнованих будівель та споруд, у важкодоступних місцях завалів, деблокуванні людей чи тварин уламками будівельних конструкцій, куди часом рятувальникам важко дістатися.

«На мою думку, поставлена мета була успішно досягнута: маємо продукт, який можна модернізувати, вдосконалювати та сміливо використовувати», — каже викладач інженера Василь Васюта.

Усі презентовані деталі є модульними, мають особливі кріплення та додаткові отвори. Частина двигуна може легко замінюватися, навіть можна змінити тип платформи – з гусеничної на колісну, вона може рухатися по рівних, бездоріжжю і гористих поверхнях.

При необхідності більшого зчеплення є можливість заміни гусеничної тяги, можна зробити більше виїмок для того, щоб зробити силу тертя з поверхнею більшою.

Для здешевлення друку окремих деталей можна використовувати пластик різної якості.

Керувати дроном можна за допомогою «Bluetooth» з пристрою на базі «Android» не нижче сьомої версії. Для радіокерування необхідно встановити додаток.

Розробка Олексія Михайліченка — це його дипломна робота, а скористатись може кожен, кому необхідно створити недорогу роботизовану, дистанційно керовану платформу.

«Я поставив перед собою задачу – створити прототип моделі наземного дрона та максимально здешевити його виробництво.
Модульна модель має внутрішні апаратні компоненти, які можна легко знайти на сучасному ринку – датчики для зняття даних з навколишнього середовища, роботизована рука, якою можна легко керувати, датчики руху, камери на передній частині. Попри воєнний стан, коли придбати необхідні деталі стало важче, ми впоралися, замінивши їх значно дешевшими», – розповів Олексій.

Подякуй автору!

Сподобалась стаття? Mожеш подякувати автору гривнею.

Роман Гежа

Ще з рубрики: "Соціум"