Що робити, якщо ви не отримали паперовий рахунок «Полтаватеплоенерго»?

На адресу підприємства продовжують надходити звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з підігріву води до поштових скриньок.

Якщо до 20 липня  цього року ви не отримали рахунки за послуги підприємства, надані впродовж червня, або в майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства — ви можете повідомити про цей факт до абонентської служби «Полтаватеплоенерго» будь-яким зручним для вас шляхом, зокрема, за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:

Повідомлення обов’язково має містити повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.

Всі свіжі новини Полтавщини тут: https://t.me/poltavawave

Ще з рубрики: "Соціум"