Інфо-боти від «Полтаватеплоенерго» можуть замінити Особистий кабінет споживача

Щомісяця жителі багатоповерхівок отримують рахунки за спожиті послуги від «Полтаватеплоенерго». Проте наразі електронні версії платіжок за травень 2021 року можна побачити завдяки інфо-ботам комунального підприємства у Viber чи Telegram, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача».

Про це повідомили у пресслужбі підприємства.

Для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» запровадили нове покоління чат-ботів підприємства — інфо-ботів. На відміну від попередніх, нові –багатофункціональні і майже повністю замінюють Особистий кабінет споживача.

Інфо-боти КП у Viber чи Telegram містять ширший інструментарій, який дозволяє передавати показники індивідуальних приладів обліку, відстежувати стан особового рахунку (нарахування, оплати, заборгованість), переглядати та завантажувати щомісячні рахунки за послуги підприємства тощо.

Щоб ознайомитись із нарахуваннями за спожиті упродовж травня поточного року послуги, радять скористатись цими інфо-ботами. Для цього достатньо, перебуваючи у головному меню інфо-бота, обрати сервіс «Рахунки на оплату»:

poltavska-khvilia_xcwi/qp9GAU6Gg.jpeg

Ярослава Фоніна

Ще з рубрики: "Соціум"

Останні публікації

Обговорення

Написати коментар