У Полтавській міськраді шукають нового керівника пресслужби (умови конкурсу)
Виконавчий комітет міської ради оголосив конкурс на посаду керівника пресслужби.
На посаду керівника пресслужби шукають людину, яка має повну вищу освіту, спеціаліста, а також має стаж роботи на посаді в органах місцевого самоврядування. До участі в конкурсі допускатимуть осіб, які вже працювали на посадах державної служби чи керівних посадах установ чи підприємств не менше п'яти років.
До заяви про участь в конкурсі необхідно додати такі документи:
- особову картку (форма П-2 ДС);
- біографічну довідку;
- дві фотокартки 4х6;
- копії документів про освіту;
- копію трудової книжки;
- копію військового квитка (за наявності);
- документ про повну загальну середню освіту;
- сертифікат про рівень володіння українською мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
- копію паспорта.
Перелік питань до іспиту та бланки документів можна отримати в Полтавській міськраді. Документи можна подати протягом 30 днів з дня оголошення конкурсу.
Подякуй авторці!
Сподобалась стаття? Mожеш подякувати авторці гривнею.