У Полтавській міськраді шукають нового керівника пресслужби (умови конкурсу)

Виконавчий комітет міської ради оголосив конкурс на посаду керівника пресслужби.

poltavska-khvilia_xcwi/0zeK2_zIg.webp

На посаду керівника пресслужби шукають людину, яка має повну вищу освіту, спеціаліста, а також має стаж роботи на посаді в органах місцевого самоврядування. До участі в конкурсі допускатимуть осіб, які вже працювали на посадах державної служби чи керівних посадах установ чи підприємств не менше п'яти років.

До заяви про участь в конкурсі необхідно додати такі документи:

  • особову картку (форма П-2 ДС);
  • біографічну довідку;
  • дві фотокартки 4х6;
  • копії документів про освіту;
  • копію трудової книжки;
  • копію військового квитка (за наявності);
  • документ про повну загальну середню освіту;
  • сертифікат про рівень володіння українською мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
  • копію паспорта.

Перелік питань до іспиту та бланки документів можна отримати в Полтавській міськраді. Документи можна подати протягом 30 днів з дня оголошення конкурсу.

Подякуй авторці!

Сподобалась стаття? Mожеш подякувати авторці гривнею.

Євгенія Мазниця

Ще з рубрики: "Користь"

Останні публікації

Обговорення

Написати коментар