У КАТП-1628 заявили, що не отримували скарг стосовно вивозу сміття від полтавців

Полтавці скаржаться на несвоєчасний вивіз сміття у місті, яким займається КАТП-1628. У зв'язку з цим робоча група перевірить його роботу. Однак, у підприємстві зазначають, що скарг від місцевих мешканців стосовно цієї ситуації не отримували.

poltavska-khvilia_xcwi/fM1joBXIR.jpeg
Фото: Полтавське КАТП-1628

Очільник Полтавської ОВА Філіп Пронін зауважив, що ситуація зі несвоєчасним вивезенням сміття у громаді постала саме через скарги місцевих жителів, які оплачують цю послугу. У зв'язку з цим питання винесуть на розгляд робочої групи «Прозорість і підзвітність».

У КАТП-1628 «Полтавській хвилі» повідомили, що підприємство не отримувало скарг стосовно цієї проблеми.

«Можливо, це й обговорюється, але письмових скарг немає», — додали у підприємстві.

Нагадаємо, що у березні ОВА вже перевіряла роботу й закупівлі підприємства.

Подякуй авторці!

Сподобалась стаття? Mожеш подякувати авторці гривнею.

Євгенія Мазниця

Ще з рубрики: "Новини"

Останні публікації

Обговорення

Написати коментар