У Полтавській міськраді пропонують розробити стратегію з розміщення зовнішньої реклами

На минулому засіданні міськвиконкому продовжили договори оренди на 96 рекламних конструкцій. Після ухваленого рішення очільниця Полтави говорить про необхідність розроблення стратегії рекланих бордів, а також дорожньої карти для підприємців.

poltavska-khvilia_xcwi/ibcXwUISg.jpeg

15 листопада на засіданні міськвиконкому продовжили дозволи на 96 рекламних конструкцій. На три роки дозволи отримали:

  • ТОВ «РА Оллан» (41 рекламна конструкція);
  • ТОВ «Бігборд» (47 рекламних конструкцій);
  • ПП «Дарія ТДМ» (8 рекламних констуркцій).

Згідно з рішенням, рекламні щити повинні бути постійно заповнені. Також власники конструкцій мають укласти договори з КАТП-1628 на прибирання території.

Уже згодом, після ухваленого рішення, пані секретар міської ради Катерина Ямщикова прокоментувала, що місто повинно розробити чітку стратегії щодо рекламних бордів. Це стосується й комунікації влади та бізнесу.

«Ми маємо пропонувати адекватні рекламоносії, повинні пропрацювати безпековий фактор, уникнути перенасичення рекламою в окремих місцях, щоб не виникало неприємних моментів».

Крім того, Ямщикова говорить про необхідність дорожньої картки, яку презентувати підприємцям. Таким чином влада уникатиме моментів, коли деяким підприємця продовжать оренду, а комусь відмовлять з незрозумілих причин.

«Коли ми ухвалимо цю стратегію, зможемо рухатися далі».

Утім Ямщикова не назвала термінів, коли почнуть працювати над стратегією.

Нагадаємо, що Полтавська міська рада також надала дозволи на розміщення банера для компанії «Аврора», а також двох банерів для ФОПа.

Подякуй автору!

Сподобалась стаття? Mожеш подякувати автору гривнею.

Єгор Рудь

Ще з рубрики: "Новини"

Останні публікації

Обговорення

Написати коментар