Власник тютюнової фабрики у Кременчуці остаточно вирішив зберегти бізнес в Росії
Президент і член Ради директорів компанії Japan Tobacco International (JTI) Масамічі Терабатаке в інтерв'ю Financial Times заявив, що компанія збереже свій прибутковий російський бізнес, щоб задовольнити інвесторів.
Japan Tobacco International має в росії п'ять заводів: фабрику «Петро» в Санкт-Петербурзі, «Дж.Т.І. Єлець» у Липецькій області, «Крес Нева» в Ленінградській області, «Переславль Тютюн» в Ярославській області і «Донський тютюн» в Ростові-на-Дону.
JTI є лідером тютюнового ринку та однією з найбільших компаній FMCG в Росії за вартістю продажів. У портфоліо компанії є міжнародні бренди Winston, LD, Mevius, Camel, Sobranie, а також російські бренди «Донской табак», «Кісс», «Плей», «Петро I», «Трійка».
За словами Масамічі Терабатаке, інвестори були стурбовані будь-яким потенційним зниженням прибутку, і додав, що порушив би свій фідуціарний обов'язок, якби закрив прибутковий бізнес.
«Якби я сказав, наприклад, що ми збираємося вийти з бізнесу, інвестори можуть зіткнутися з ризиком втрат. У найгіршому випадку, існує навіть ризик судового позову акціонерів, якщо ми припинимо бізнес, який ми можемо продовжувати», — сказав Масамічі Теребатаке.
Єдина тютюнова фабрика JTI в Україні знаходиться у Кременчуці. Компанія вважає фабрику на Полтавщині одним з найкращих виробничих підрозділів по всьому світу. До того ж компанія входить в список найбільших іноземних інвесторів у Полтавській області.
JTI – міжнародний бізнес-підрозділ, розташований і зареєстрований у Швейцарії, але управлінські рішення приймаються в штаб-квартирі в Японії. Підприємство напівдержавне (33% взагалі належить японській державі). Працівники українського підрозділу JTI зверталися у головний офіс компанії з вимогою зупинити продаж сигарет у росію.
Директор зі звʼязків з громадськістю Фемі Намфуа тоді висловився, що JTI Group є політично нейтральною і не втручається у геополітичні питання відповідно до Кодексу поведінки компанії.