Очільниця Полтави створила робочу групу з розміщення білбордів та сітілайтів
Пані секретар міськради Катерина Ямщикова створила робочу групу щодо розміщення зовнішньої реклами у Полтаві.
Про це стало відомо з сайту Полтавської міської ради.
20 листопада пані секретар Полтавської міської ради Катерина Ямщикова підписала розпорядження про створення робочої групи для розгляду питань впорядкування розміщення рекламних конструкцій у Полтавській ТГ.
Робоча група розглядатиме питання, які пов'язані з упорядкуванням розміщення та функціонування рекламних засобів у разі надходження відповідних звернень від підприємств чи організацій.
Групу очолить заступниця міського голови Ольга Величко. До складу робочої групи увійшли:
- Інна Сорока — начальниця юридичного управління;
- Микола Шевельов — начальник Управління з питань містобудування та архітектури;
- Олена Ромас — директор Департаменту культури;
- Денис Поліщук — начальник КП «Полтава-сервіс»;
- Сергій Олексенко — заступник начальника з реклами та розвитку КП «Полтава-сервіс»;
- Максим Малько — начальник Інспекції по контролю за благоустроєм;
- Євген Зайцев — начальник КП «Полтаваелектроавтотранс»;
- Олексій Довгаль — заступник директора КО «Інститут розвитку міста»;
- Ірина Брижань — керівник Полтавського офісу проєкту «Інтегрований розвиток міст в Україні» (за згодою);
- Віталій Солоний — інспектор КП «Полтава-сервіс».
Крім того, за бажанням до робочої групи можуть долучатися представники відділу безпеки дорожнього руху, депутати міськради, представники розповсюджувачів зовнішньої реклами.
Нагадаємо, що у Полтавській міськраді пропонують розробити стратегію з розміщення зовнішньої реклами.
Подякуй автору!
Сподобалась стаття? Mожеш подякувати автору гривнею.