Очільниця Полтави створила робочу групу з розміщення білбордів та сітілайтів

Пані секретар міськради Катерина Ямщикова створила робочу групу щодо розміщення зовнішньої реклами у Полтаві.

poltavska-khvilia_xcwi/rx4ioqISR.jpeg

Про це стало відомо з сайту Полтавської міської ради.

20 листопада пані секретар Полтавської міської ради Катерина Ямщикова підписала розпорядження про створення робочої групи для розгляду питань впорядкування розміщення рекламних конструкцій у Полтавській ТГ.

Робоча група розглядатиме питання, які пов'язані з упорядкуванням розміщення та функціонування рекламних засобів у разі надходження відповідних звернень від підприємств чи організацій.

Групу очолить заступниця міського голови Ольга Величко. До складу робочої групи увійшли:

  • Інна Сорока — начальниця юридичного управління;
  • Микола Шевельов — начальник Управління з питань містобудування та архітектури;
  • Олена Ромас — директор Департаменту культури;
  • Денис Поліщук — начальник КП «Полтава-сервіс»;
  • Сергій Олексенко — заступник начальника з реклами та розвитку КП «Полтава-сервіс»;
  • Максим Малько — начальник Інспекції по контролю за благоустроєм;
  • Євген Зайцев — начальник КП «Полтаваелектроавтотранс»;
  • Олексій Довгаль — заступник директора КО «Інститут розвитку міста»;
  • Ірина Брижань — керівник Полтавського офісу проєкту «Інтегрований розвиток міст в Україні» (за згодою);
  • Віталій Солоний — інспектор КП «Полтава-сервіс».

Крім того, за бажанням до робочої групи можуть долучатися представники відділу безпеки дорожнього руху, депутати міськради, представники розповсюджувачів зовнішньої реклами.

Нагадаємо, що у Полтавській міськраді пропонують розробити стратегію з розміщення зовнішньої реклами.

Подякуй автору!

Сподобалась стаття? Mожеш подякувати автору гривнею.

Єгор Рудь

Ще з рубрики: "Новини"

Останні публікації

Обговорення

Написати коментар